.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 51 درصدی تصادفات جرحی در مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در نوروز امسال 84 فقره تصادفات جرحی در مازندران صورت گرفته است افزود:میزان تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد کاهش داشته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از برنا ،سرهنگ رضا کیوان پور با بيان اينكه ميزان متوفی از 42 نفر در نوروز 87 به 23 نفر در نوروز امسال کاهش یافته افزود:میزان متوفی ناشی از حوادث جاده ای مازندران نوروز امسال 45 درصد کاهش یافته است.
وي خاطر نشان كرد: میزان تصادفات جرحی و فوتی از27 اسفند87 تاكنون در مازندران 54 درصد کاهش یافت.


کیوان پور با بیان اینکه متاسفانه میزان خسارات ناشی از تصادفات امسال نسبت به سال قبل 37 درصد رشد داشته است تصريح كرد: تعداد خسارات از 705 فقره سال 87 به 966 فقره در سال جاری افزایش یافت.

وی با اعلام اینکه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون دو هزار و 500 دستگاه موتورسیکلت و 2 هزار دستگاه انواع خودروی متخلف به پارکینگ انتقال داده شدند اظهار داشت: تعداد راکبان موتورسیکلت و خودروی انتقال داده شده به پارکینگ روز طبیعت در مازندران به ترتیب 99 و 144 دستگاه بوده است.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین به اعمال محدودیت های ترافیکی امروز جمعه و فردا شنبه در جاده های استان اشاره کرد و گفت: تردد انواع خودرو در محور کندوان از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت 15 الی 24 یکطرفه است.

به گفته کیوان پور، تردد انواع کامیون و تریلر از ساعت 15 الی 24 امروز جمعه در محور هراز و تردد خودرو از آب اسک به سمت رودهن ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد انواع موتورسیکلت امروز و فردا در محورهای استان ممنوع است افزود: از ساعت 12 ظهر شنبه تردد انواع کامیون و تریلر در محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

مازندران از طریق سه محور کندوان، هراز و سوادکوه با تهران در ارتباط است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.